subota, 5. rujna 2009.

kolac od nektarina i vanilje

prosli tjedan nam je teta hajdi dosla na par dana u goste, tj. dosla je mojima u goste ali su oni imali neku proslavu na bracu pa smo roko, A i ja bili sa njom u kastelima. iz splita sam ponila lipe velike sljive sta smo dobili od barba smoje i odlucila napravit nekakav kolac. e ali kod mame nisam nasla nista sta mi se svida, a nije mi se dalo ic na net trazit kakav receptic pa sam smiksala ovaj kolac. do sada nikad nisam radila kolace odoka, uvik je kraj mene recept i drzim ga se. e ali ovaj put sam se okurazila i ispa je stvarno fini i socni bickvit,koji je i sutradan jednako mekan. danas sam ga radila sa nektarinama, i jednako je fin ka i sa sljivama.

4 jaja
220 g secera
200 g masla
350 g mekog brasna
200 g ostrog brasna
1 tekuci jogurt
1 prasak za pecivo
2.5 mahune vanilje (ili 3 kesice burbon vanilja secera)
3 velike nektarine
secer u prahu (za posipanje, po zelji)

1. napravit snjeg od bjelanjka
2. pjenasto miksat zumanjke i secer, kad smjesa posvjetli dodat vanilju i jos malo miksat
3. dodat maslo srednje temperature i miksat dok se smjesa ne sjedini
4. dodat jogurt i miksat
5. promisat obe vrste brasna sa praskom za pecivo
6. brasno dodat u ostatk smjese, kad se sve sjedini dodat snjeg od bjelanjaka
7. namastit skrovadu (usku duguljastu) i stavit tjesto na nju, na vrh stavit isickane nektarine (nektarine malo pritisnit u tjesto)
8. pec na 180C dok kolac ne uvati zlatnu boju (oko 40 minuta)
9. jos topli kolac posut secerom u prahu

Nema komentara:

Related Posts with Thumbnails