četvrtak, 7. siječnja 2010.

Nagrada


Draga nena! hvala na nagradi!!! ovih dana me nema na blogu jer sredujemo svoj stancic. neznam di mi je foto aparat, a i neman previse vremena za pisat po blogu jer kuham za 6 gladnih radnickih usta.... cim se vratimo u nas stancic opet cu pisat i punit stranice receptima :9 veliki pozdrav od mene!!!!!

a ovu lipu nagradu prosljedujem dragim blogerima koji svojim receptima i slikama unose veselje u bespuca interneta :)


evo pravila:

The Sunshine Award is awarded to bloggers whose positivity & creativity inspires others in the blogworld. The rules for accepting these award:

– Put the logo on your blog or within your post.

– Pass the award onto 12 bloggers.

– Link the nominees within your post.

– Let the nominees know they have received this award by commenting on their blog.

- Share the love and link to the person from whom you received this award.

1. vera Astal- kuhinja moje ravnice

2. mamajac Cooks and Bakes

3. branka dvi ribe dva krumpira
4. grne iz moje kuhinje
5. nina knjiga recepata by nina
6. ja u kuhinji

Related Posts with Thumbnails