petak, 7. svibnja 2010.

Guillain Barre sindrom - zasto me nije bilo...

ima skoro 2 ipo miseca da sam napisala zadnji post. za to sam imala dobar razlog- autoimunoloska bolest Guillain Barre. u travnju sam tri tjedna bila na neurologiji, u jednom trenutku mi je bilo tako lose da nisam sama mogla obavljat najosnovnije stvari- dignit se iz postelje, jest, ic na WC. psihicki sam izdrzala jedino zbog obitelji, moj muz koji mi je stalno bija podrska i koji se ta tri tjedna brinija za Roka, bez da je iti jedan put pomislija uvalit ga babi. rodbina i prijatelji mi nisu dali da padnem u depresiju, sta je sa takvom bolescu vrlo brzo dode.

nakon ciscnja krvi (plazmafereze) i dobivanja imunoglobulina bolest je zaustavljena. jedina terapija mi je fizikalna terapija, i mogu rec da sam nakon 2 ipo miseca fizikalne vratila 80% snage :) ide na bolje!!!!!

dobra vjest u svemu tome je da bolest nikako nije utjecala na bebu, krajem rujna se nasoj maloj obitelji pridruzuje Duje. Ja sa tri muska... uffff.. ili kako bi moj muzic reka- samo nas trojica protiv tebe :D

a ovih dana cu napisat i koji receptic!

4 komentara:

Shangri La Food kaže...

drži se.. drago mi je da ti je bolje... i da je duje dobro ..

čekamo receptiće :)

Vali kaže...

Uh, jesi me prepala. Nikad čula za ovu bolest. Super da je s bebačem sve u redu! Oporavi se do kraja i sretno!

Dragana Pušica - Moje Grne blog kaže...

Ni ja nikada nisam čula do sada za ovo. U svakom slučaju meni je drago da si ti sada dobro i da je sa trudnoćom sve u najboljem redu. Što bi rekli....čitamo se i čekamo uskoro lepu vest od tebe. Svako dobro vam želim!

Sanja kaže...

sva sreca da nikad nist cule za tu bolest, jer da jeste znacilo bi da vam je neko blizak to prozivija. stvarno mi je puno bolje! i cak iman 2-3 receptica u arhivi pa bi to mogla stavit na blog :)

Related Posts with Thumbnails