četvrtak, 5. lipnja 2014.

Nesto zeleno i nesto ostataka (ostatci svinjskog pecenja, bob i tikvice)



Mrzim bacat hranu, ali nazalost i to se zna desit. Skuham previse, jedemo isti rucak i po sva dana, treci dan to vise nije to. Primjetila sam da se od kojekakvih ostataka vec sutradan moze napravit ukusni jelo i nesto sasvim novo. Nekidan sam od ostatka piletine (radila sam temeljac) napravila odlicnu pastetu! Danasnji ostatak je pecena svinjetina, a zeleno su tikvice i bob. Moj muz ce uz to dobit no knead bread od brasna sa mlina. Jednako dobro bi isao i pire ili riza.

3 mlade kapuluce
oko 300g boba
1 srednja tikvica
ostatci pecenja (oko 350g)
4 zlice maslinovog ulja
sol
kurkuma

1. Na ulju dinstat nasickanu mladu kapulicu i bob, dodat sol (oko 5 min)
2. Isickat pecenje na komadice i dodat u tecu
3. Zacinit kurkumom, dolit vode (oki 3dcl) i pustit da kuha 15min poklopljeno
4. Dodat tikvicu na kockice i kuhat jos 10 min.
5. Pustit da odstoji 15 min

Koloko dugo ce se ovo jelo kuhat ovisi o bobu. Ako je bob mlad kuha se krace, ako je star duze. Najbolji test je da ga se prova ;)

1 komentar:

Ana kaže...

Isprobala sam recept i odlično je ispao :)

Related Posts with Thumbnails