četvrtak, 18. prosinca 2008.

crni rizot sa dodatkom prstaca



800 g ociscene sipe (na kockice)
400 g prstaca (moze i bez toga)
350 g rize
1 kapula
petrusimula
3 komadica luka
2 zlice maslinovog ulja
2 zlicice crnila od sipe
sol, papar
2 mala masla
3 zlice naribanog parmezana
1 dcl proseka (ja nisam imala ilog vina) ili 2 dcl bilog vina
2 1/2 dcl suga od skoljki
voda

1. na maslinovom ulju zazutit kapulu
2. ka kapula dobije malo boje dodat rizu, crnilo, prosek, sug od skoljki i dinstat dok tekucina ne ispari
3. dodat kockice od sipe, ostatak vode, petrusimul, luk , sol i papar
4. kad je riza al dente, tecu maknit sa vatre te dodat skoljke, maslo i parmezan. izmisat dok se maslo ne otopi
5. ostavit 5 minuta da odstoji



ja sam uzela smrznutu sipu, pa sam vecer prije izvadila da se otopi. crnilo se moze kupit u posudicama i u kesicama. ovo u posudicama je bolje, slikat cu posudu za par dana i stavit sliku. naravno da bi najidealnije bilo da se ima friska sipa i crnilo od friske sipe. nemojte za rizot uzet prvu rizu koja vam se svidi ili slucajno intergalnu. ja uziman riso gallo isuper je jer svako zrno ostane za sebe i ne napravi se kasa. pravilo za rizot je da se tekucina dodaje pomalo, lakse je naknadno opet dodat vode nego izvadit vodu ako se dolije previse. omjer rize naspram vode je 1:2 do 1:3 ovisno o vrsti rize.

Nema komentara:

Related Posts with Thumbnails