utorak, 2. prosinca 2008.

pohane srdele



500 g friskih srdela
3 jaja
ostrog brasna
mrvice
1 zlica soka od limuna
2 zlice maslinovog ulja
sol

ulje za friganje

srdle treba ocistit i filitirat. stavit u plasticnu posudu sa poklopcem, marinirat sa maslinovim uljem, soli i limunom i ostavit bar dva sata da tako ostanu (idealno bi bilo u frizideru). uvaljat ih u brasno, jaje pa u mrvice (ko voli moze dodat malo sezama u mrvice). frigat na ulju.


uz ovo odlicno ide restani krumpir i tatar. a kome se nista drugo neda radit moze ih samo uvalit u pecivo i smazat! dobila sam recept od ujca. kako sam ih cistila i filetirala bila sam preumorna bilo je 9 uri navecer i nadala sam se da ce ispast dobro jer da nije bilo bi nereda :D stvarno su fine! a jela sam ih i dva dana posli. minut u mikrovalnu i opet su super!

Nema komentara:

Related Posts with Thumbnails