petak, 12. prosinca 2008.

tortica od maskarponea i suvih barakokula (marelica)




nekidan me muz odveja u metroa i bila sam sritna ka malo dite. kupila sam par stvarcica za kuhinju a najvise me odusevija maaali kalup za tortu! sad mogu svaka dva dana pec torte muzu, mogu eksperimentirat i mogu isprovavat recepte :) malo je nezgodno pec torte u normalnim kalupima kad nas je samo dvoje, ok troje nas je ali roko koko jos ne jede tore.

biskvit:

2 jaje
2 zlica secera
1 zlica brasna
1 zlica gustina

krema:
1 dcl slatkog vrhnja
2 dcl maskarponea
secera u prahu
suhe marelice (10-15)
1 slagfix


suhe marelice sam prokuhala i noc prije ostavila u vodi u kojoj su se kuhale. sa malo vode sam od njih napravila kasu. od vrhnja napravit slag, dodat slagfiks i maskarpone, marelice i secera po zelji. od 2 bjelanjka napravit snjeg, dodat 2 zlice secera, pa zumanjke pa brasno i gustin. pec na 18o C dok ne zarumeni. kad se biskvit ohladi prepolovit ga, napunit sa 3/4 kreme, ostatkom kreme premazat torticu, ukrasit sa barakokulama

Nema komentara:

Related Posts with Thumbnails