ponedjeljak, 15. prosinca 2008.

vanila kiflice


jucer smo ja i lana (petogodisnja necakinja) radile vanila kiflice. kiflice su za mene neizostavni dio bozica, i znam da svak ima neki svoj recept, ali ove se stvarno isplati napravit- slatke, fine, rahle... mmmm za savrsen bozic!

460 g brasna (ja sam imala samo mekog brasna, ali mislim da bi sa ostrim bilo jos bolje)
200 g secera
300 g mljevenih bajama
2 mahune vanilje
400 g margarina (sobne temperature)
secer u prahu

dobro smiksat secer, margarin i unutrasnjost mahuna od vanilje. dodat bajame, smiksat, dodat brasno i sve skupa miksat (ja sam to radila sa mikserom, sa obicnim nastavcima). sve stavit na radnu povrsinu i umisit tjesto. ostavit u frizideru 1 sat. kiflice se mogu oblikovat rukama, ili razvaljat (izmedu dva pek papira, ili prozirne folije) i sa casom radit polumjesece. stavit u zagrijanu pecicu na 180C i pec oko 15 minuta (dok rubovi kiflica ne uvate malo boje). kad se kiflice ohlade treba ih uvaljat u secer u prahu.

1 komentar:

Anonimno kaže...

Prelijep recept.
Svidjaju mi se svi Vasi keksi
Uvijek sam zeljela da znam napraviti lijep sitne zalogaje - kekse.
Ovaj cu odmah probati ovaj vikend
Puno hvala

Related Posts with Thumbnails