srijeda, 24. lipnja 2009.

przena riza


moje prvo pravo kuhanje je pocelo na drugoj godini faksa. ja i cimerica marija smo bile super tim- ona voli kuhat i jest, ja volim kuhat i jest (ok ona je uvik bila mrsava, a ja uvik ka buhtla, ali to sad nije tema :) ) nekako smo odlucile da studentska menza nije za nas i doma smo kuhale. imale smo i sricu sa stanom u kojem smo bile- lipa velika kuhinja sa svim sta nam treba. kad bi se mare vratila sa vikenda doma uvik bi donila kakve kolacice i naravno friske ribe. od nje sam naucila napravit salatu od muzgavaca, a njen dragi momak (sada muz) marko nas je upozna sa carima pohanih palacinka! i di je u svemu tome przena riza? e pa u to doba sam bila vegetarijanac (zapravo jela sam ribu i jaja ali ne i bjelo i crveno meso) i vjerni pratioc mi je bila nekakva njemacka vegetarijanska kuharica iz 70tih. tu sam nasla i ovaj jednostavan i fin recept. svidija se mari, marku a i moj muzic i sincic su danas gustali u njemu!

200 g bizi
300 g sampinjona
1 velika kapula
4 jaja
150 g rize
sol
tabasco
ulje

1. skuhat rizu kako to inace radite (ako ostane vode obavezno iscidit)
2. u tavicu na 2-3 zlice ulja dinstat 4-5 minuta bize, zatim dodat gljive i malo posolit
3. kad ispari sva voda od gljiva prebacite bize i gljive u tecu i poklopit
4. u istu tavicu u kojoj su se dinstali bizi i gljive, na ulju zazutite kapulu (na krupno sickanu) dok ne postane zlatne boje
5. dobro zbatite jaja, posolite ih i dodajte malo tabaca (ili ljute papricice) prelijte po kapuli i pecite dok jaja ne budu gotova (bez mokrih djelova)
6. kajganu pomisajte sa bizima i gljivama
7. u tavicu stavite 3-4 zlice ulja, skuhanu i iscidenu rizu stavite u tavicu i przite na jakoj vatri oko 5 minuta uz stalno mjesanje
8. dodajte rizu ostatku sastojaka, dobro promisajte

tocku 7 mozete i preskocit, ali meni je ukusnije kad se riza malo preprzi. riza vam nece uvatit boju kad je przite, ali ce tobit neku finu aromu i bit ce hrskavija. koristite rizu koja se ne lipo tj. svako zrno ostaje za sebe. ko kod kuce ima stapice neka jede sa njima, gusnije je :D

Nema komentara:

Related Posts with Thumbnails