ponedjeljak, 1. lipnja 2009.

torta od trisanja i pudinga


recept sam nasla u njemackom casopisu lea. cim sam vidila trisnje odlucila sam ga napravit. u originalnom receptu dolazi puding od vanilje, ja ga nisam imala pa sam stavila od cokolade. torta je jako socna jer puding namoci biskvit. mislim da vani postoje pudinzi koji se mogu i pec, tj. ostaju cvrsti kad se peku sa kolacima, pa ko ima mogucnost moze i to provat

za biskvit:

300 g secera
300 g mekog margarina
4 jaja
300 g brasna
1 prasak za pecivo
100 g usitnjene gorke cokolade (ja sam isickala nozem)

1. pjenasto mutit jaja i secer
2. dodat margarin
3. pomisat brasno i prasak za pecivo, pomalo dodat u jaja i secer
4. dodat cokoladu
5. stavit u kalup za tortu

za puding:
400 ml mlika
3 zlice secera
1 puding (vanilja ili cokolada)

1. napravit puding po uputama i ostavit da se ohladi.
2. napunit strcaljku pudingon i rasporedit puding unutar biskvita
3. sve skupa pec na 180C oko 40 minuta
4. pustit da se ohladi

za tresnje:
500 g trisanja
200 ml soka od trisnje
50 ml proseka
1 vanila secer
1 zlica secera
1 preljev za torte

1. sve skupa pomisat i kuhat dok tresnje ne omeksaju
2. dodat preljev za torte (po uputama)
3. pustit da se malo ohladi, prelit preko torte

Nema komentara:

Related Posts with Thumbnails