petak, 20. ožujka 2009.

pletenica I. dio


na forumu.hr sam zamolila da mi se da par recepata za uskrsnje sirnice, pletenice i li tako nesto jer bi volila sta vise recepata isprovat. ta.ja je dala par recepata i medu njima i za ovu ljecnu pletenicu. naravno ka i uvik ja sam recept malo modificirala. okus je savrsen! kako doma nisam imala 800 g brasna nego samo 650, stavila sam 150 g integralnog brasna. sinoc sam je napravila, i do rucka sutradan je nestala!
650 g brasna
150 g integralnog brasna
15 dkg secera
25 dkg masti
1/3 zlicice soli
3 zumanca
50 g kvasca
2 dcl mlika
korica od 1 limuna
korica od 1 narance
1/2 arome za sirnice

1. mliko zagrijat sa jednom zlicom secera (ne smi bit vruce!!!! kad se stavi prst treba bit toplo) i u njega razmrvit kvasac. ostavit 10 minuta
2. pomisat sve sastojke i ostavit 30 minuta na toplome
3. tisto se ponovo premisi i odvoji na 3 jednaka djela
4. svaki dio se rukama oblikuje u "zmiju", te se napravi pletenica
5. zagrijat pecicu na 170 C i pec 50 minuta

Nema komentara:

Related Posts with Thumbnails