nedjelja, 15. ožujka 2009.

popecci od kukuruza i piletina sa gljivama


recept za popecke/palacinkice od gljiva sam nasla u svojoj veg kuharici. cinile su mi se zanimljive. u receptu dode obicno brasno, a ja sam 1/3 brasna zaminila kukuruznim. u kuci sam imala i batake i gljive i tila sam se svega skupa rjesit. piletina se moze servirat i uz pire ili rizu. a popecke uz neki umak.

za kukuruzne popecke

1 konzerva kukuruza
vlasca
petrusimula
1 zlicica praska za pecivo
125 mlmlika
155 g brasna (od toga 55 kukuruzog)brasna
2 jaja
sol
papar

1. 2/3 kukuruza i sve ostale sastojke stavite u blender da se smiksa
2. posolite, popaprite i dodajte ostatak kukuruza u zrnu
3. zagrijte tavicu i stavite ulja. zlicom stavljajte tjesto na tavicu u oblikujte krug
4. pecite na ulju dok ne uhvate zlatnu boju

za piletinu sa gljivama

4 batka
200 g gljiva
1 mala kapula
1 mala konzerva sickanih pelati
maslinovo ulje
sol
papar

1. na maslinovom ulju zazutit kapulu i dodat batake. sinstat dok meso ne pobjeli (samo povrsinski)
2. dodat gljive, posolit i popaprit
3. kad gljive puste tekucinu dodajte pelate i 2 dcl vode
4. poklopit poklopcem i 20 minuta kuhat na laganoj vatri, a nakon toga jos 5 minuta na srednjj vatri bez poklopca
5. servirat uz popecke

Nema komentara:

Related Posts with Thumbnails