četvrtak, 26. ožujka 2009.

Sirnica V. dio


na netu sam nasla jos jedan recept za sirnice, i to na crochef.hr. napravila sam 1/2 recepta, uz neke male promjene. tjesto je ispalo jako meko, bas mi je bija gust premisit ga. jednu cu sirnicu ispec veceras, a drugu sutra ujtro. bas me zanima kako ce ispast.

500 g brasna
1 kocka svjezeg kvasca
100 g masti
100 g secera
1 mahuna vanilje
3 zumanjca
2 zlice proseka
1/4 arome sirnice
250 ml mlika
korica 1 limuna
korica 1 narance

brasno za radnu povrsinu

bjelanjak
secer u kocki

1. u toplo mliko dodat zlicicu secera i razmrvit kvasac. ostavit 10 minuta
2. pomisat sve sastojke, stavit na radnu povrsinu i misit dok tjesto prestane bit lipljivo
3. pobrasnjavit posudu i ostavit sirnicu da se dize preko noci
4. pec na 170C oko 30 minuta
5. izvadit premazat bjelanjkom i posut razmrvljenim secerom u kocki
6. pec jos 15 minuta

2 komentara:

Nina kaže...

ja nemam živaca tako dugo ostavljat tijesto, dok zamijesim tijesto volim da mi bude brzo gotovo (pa tako npr.dižem tijesto u mikrovalnoj)
no ova sirnica mi zvuči fino

Sanja kaže...

ni ja bas neman zivaca cekat :) a na koliko stupnjeva stavis da ti se dize u mikrovalnoj?
sinoc sam napravila tjesto i jednu ispekla sinoc a drugu jutros. isti je ukus, ali ova od jutros je puno puno meksa

Related Posts with Thumbnails