ponedjeljak, 23. veljače 2009.

cokoladni kolac (sanja plava)


jutros sam provala ovu divotu. mislila sam da ce kolac bit previse sladak i cokoladast, ali sam se prevarila. kolac je odlican!!!! sanjice hvala na receptu!

Biskvit:

4 jaja (odvojiti bjelanjke i žumanjke)
10 deka šećera
2 žlice oštrog brašna
1 prašak za pecivo
20 deka maslaca
15 deka čokolade za kuhanje


1. Odvojiti bjelanjce i žumanjke, te izmiksati žumanjke sa šećerom
2. u to dodati brašno i prašak za pecivo, te miksati.
3. Otopiti maslac i čokoladu za kuhanje, te u posudu sa žumanjcima prvo dodati otopljeni
maslac i miksati, te dodati rastopljenu čokoladu i izmiksati do kraja
4. bjelanjce posebno stući, te ih zatim drvenom žlicom polako umiješati u smjesu sa žumanjcima i sve dobro promiješati.
5. u pouljenu i pobrašnjenu tepsiju uliti smjesu i peći 30 minuta na 150 stupnjeva.

Ako vam je tepsija manja, dovoljno je pola praška za pecivo, ukoliko je duža onda staviti cijeli. nakon što se biskvit ispekao, preliti ga sa 1 dcl mlijeka i malo ruma (ja to odokativno), lagano to umlačiti na štednjaku!


KREMA:

pola litre vrhnja za šlag
20 deka čokolade za kuhanje


1. U jednoj posudi staviti grijati vrhnje za šlag, a u drugoj otopiti čokoladu
2. Kad se čokolada otopi, uliti je u vrhnje, te miješati dok ne prokuha
3. Kad je prokuhalo, ugasiti i preliti ohlađeni biskvit.
4. Pričekati da malo stane, te ga uvaliti u frižider (najbolje da odstoji preko noći)!


recept sam copy pastala od sanje, naravno sa njenim dopustenjem. svakako provajte ovu divotu

2 komentara:

Вера kaže...

deluje i vise nego ukusno!

zrinka kaže...

Uh ovo mi se sviđa....probam za koji dan pa ti javim. Vjerujem da ću samo hvaliti i hvaliti i hvaliti....i jesti naravno! :))))

Related Posts with Thumbnails