utorak, 17. veljače 2009.

keksi traze ime


muzu obecajem vec 2 tjedna keksice, i sinoc sam ih napokon napravila. nije mi se dalo trazit po kuharicama recept, pa sam nesto smuljala. receno mi je da su dobri.

600 g pahuljica ( po 150 g jecmenih, razenih, psenicnih i zobenih, a ako nemozete nac uzmite koje ocete)
250 g smedeg secera
400 g margarina (sobne temperature)
100 g brusnica
100 g suvica
150 g mljevenih oraha ili bajama
100 6 suncokretovih sjemenki
1 jaje

1. u blenderu samlit secer, da skoro postane secer u prahu
2. 400 g pahuljica samlit (ja sam to napravila u blenderu) da se pretvore u brasno
3. 200 g pahuljica samlit nakrupno
4. pomisat pahuljice, secer, suncokret, brusnice, suvice, jaje, mljevene bajame i maslo
5. ako imate stajaci mikser sa nastavkom za izradu prkogtjesta, neka vam mikser napravi posal za vas, ako nemate onda ka i ja misite dok vam se sastojci ne sjedine
6. uzimat smjesu velicine oraha, napravit baloticu i onda stisnit rukom (da postane plosnata)
7. stavit na pek papir (sa razmacima od oko 2 cm izmedu svakog keksica)
8. pec na 200 C u ugrijanoj pecici dok rubovi ne uvate zlatnu boju, 1o-15 min

Nema komentara:

Related Posts with Thumbnails