nedjelja, 19. travnja 2009.

proljetna torta sa bjelom cokoladom


eto napokon sam realizirala prvotnu ideju za proljetnu tortu- jagode i bjela cokolada. umisto komadica jagoda u kremu sam dodala 200 g bile cokolade sa komadicima jagoda (kupila u lidla). cokoladu sam otopila u banjamariji (vodenoj kupelji) i kad se malo ohladila dodala u smjesu pd sora, vrhnja i maskarponea.
zadnji put mi je biskvit bija stvarno ukusan, ali nije narasta koliko sam tila, pa sam napravila novi biskvit. jednostavan je za napravit, ali se treba ispec svaka kora za sebe.
moram priznat sa bas nisam vjesta u ukrasavanju torti, ali ovaj put sam bas bila sretna kako sam ukrasila tortu :)


biskvit

2 jaja
2 zlice secera
2 zlice ulja
2 zlice brasna
(aroma jagode)

1. napravit snjeg od bjelanjca i dodat secer
2. nakon toga dodat jedan po jedan zumanjac
3. dodat ulje
4. dodat brasno
5. u kalup za tortu stavit pek papir i na njega prelit biskvitnu masu
6. pec na 180 oko 15 minuta

sve ponovit jos 2 puta, tj. da dobijete 3 kore. ko zeli moze u biskvit dodat aromu jagode pa ce tjesto bit njezno ruzicaste boje.

Nema komentara:

Related Posts with Thumbnails