srijeda, 20. svibnja 2009.

mol sa pomama i


mama mi je jucer donila blitve, a ja sam nekidan odlucila ispraznit frizer i napravit mista za bize, bob... pa je tako na jelovniku bija mol, tj. fileti mola. dosadilo mi ga je stalno pohat ili radit ala bakalar pa sam smuljala neki rucak. lagani rucak za vruce dane. recept za popecke sam vec stavila na blog, a evo i receptic za mola u sugu od poma.

500 g fileta mola
1 male pelate
1 mala kapula
1-2 komada luka
sol
papar
maslinovo ulje

1. otopljene filete isickat na kocke
2. na maslinovom ulju zazutit kapulu i luk
3. dodat mola i dinstat 3-4 minute
4. pelate ispasirat i dodat molu
posolit, popaprit i kuvat jos 6-7 minuta

kome se neda radit polpetice od blitve moze skuvat krumpir, napravit pire ili rizu

Nema komentara:

Related Posts with Thumbnails