subota, 19. rujna 2009.

palacinke sa mljevenim od kokose i besamelom


pocela je skola, pocela sam radit... malome i muzu kuham navecer tako da neman ni snage ni volje slikavat i pisat po blogu... zapravo nakon jako dugo vremena dani su mi ispunjeni poslom i iman cudno radno vrime. ali nema veze, sve to ide u sluzbu :) najvise mi nedostaje roko, a i koji put kuvanje. danas smo ja i on skupa napravili palacinke. tj . on je mutija a ja sam dodavala sastojke, pomoga mi je i stavljat punjenje na njih. pravi mali pomagac!
nadam se da cu se brzo naviknit na raspored i da cu malo cesce stavljat recepte, ka i prije.

za palacinke:

mjerica mi je bila cikara od 1 dcl. smjesa mora bit malo gusce od smjese za palacinke.

1.5 cikara (salica) razenog brasna
1.5 cikare brasna
2 jaja
2.5 cikare vode
2.5 cikare mlika
3 zlice maslinovog ulja
sol
par kapi tabaska
murtilice
timjana

1. sve sastojke pomisajte i pustite da odstanu uru vrimena
2. ako je tjesto previse gusto dodajte jos malo vode ili mlika
3. pecite namaloj teflon tavi
4. pustite da se ohlade

za punjenje:

500 g mljevenog od kokose
1 kapula
1 mrkva
1 male pelate
sol
papar
mrvu secera
2 zlice maslinovog ulja

1. na maslinovom ulju dinstajte kapulu i naribanu mrkvu
2. kad kapula uvati boju dodajte meso, pasirane pelate i zacine
3. dinstajte sa otvorenim poklopcem dok ne ispari skoro sva tekucina od poma
4. pustite da se ohladi

za besamel:

2 mala masla
1 zlica brasna
2 dcl mlika
100 g naribane gaude
20 g naribanog parmezana
mrvu soli
papar
muskatnog orascica

1. na vatri rastopite maslo, dodajte brasno
2. kad brasno upije maslo dodajte mliko, zacine i sir
3. kad se zgusne maknite sa vatre

- svaku palacinku napunite sa 2 zlice mlivenoga. zarolajte palacinku i stavite u vatrostalnu posudu
- kad ste sve palacinke napunili (oko 10 malih palacinka), premazite ih besamelom
- pecite na 200C oko 20 minuta ili dok ne uvate zlatnu boju.

1 komentar:

Shangri La Food kaže...

kužim te za taj kroničan nedostatak vremena .. nažalost svima nam je tako.

ali palačinke su sjajne.

drž se :)

Related Posts with Thumbnails