srijeda, 19. studenoga 2008.

mikado torta (meli)




BISKVIT:

2 jaja
100g margarina

100g secera
100g brasna
1 prasak za pecivo

10g kakaa

NADJEV:


500g smrznutog sumskog voca (ja stavim sta imam..visnje..)
3 jusne zlice secera

0,5 l slatkog vrhnja (ja koristim iskljucivo dukat..nikakve hople ni slicne umjetniše)
1 vanil secer

1 maskarpone
2 jaja

GLAZURA:

200g cokolade s rizom
10g margarina

0,5 l slatkog vrhnja

pa krenimo....

mikserom mjesati magrarin sa secerom i dodati jaja,kada je homogeno umijesati brasno,kakao i prasak za pecivo
kalup za torte nauljiti i na dno staviti papir za pecenje izrezan u obliku kruga..staviti biskvitnu smjesu u kaplup i peci na 180 stupnje
va cca 40 min (zavisi od pecnice..ja pecem 30)
prije pecenja:



nakon pecenja:


biskvit ohladiti,izvaditi iz kalupa i staviti na pladanj za tortu i obloziti ga obrucem kalupa od torte
biskvit natopite sa sokom koje je voce pustilo (u mom slucaju visnje...bilo je u njima soka),odmrznuto sumsko voce rasporediti po biskvitu
umiksati saltko vrhnje i maskrapone,jaja,secer i vanilin secer...mjesati dok ne postane cvrsto pa ga rasporediti po vocu



umutiti slag posebno...a cokoladu i margarin na pari rastopiti (ja to na laganoj vatri)
idodati lagano u slag...promjesati sa zlicom ne mikserom i izliti preko torte


nakon toga tortu staviti u frizider na cca 3 sata i nakon toga skinuti kalup....

tortu treba svakako provat! fenomenalna je!!! poila sam fetu torte za manje od minute :D

Nema komentara:

Related Posts with Thumbnails