utorak, 25. studenoga 2008.

torta od sira i maka




tjesto:

250 g brasna
75 g secera
malo soli
1/2 praska za pecivo
150 g kiselog vrhnja (ili milrama)

fil od maka:

200g maka
200 ml mlika
70 g secera
100 g suvica
50 g maslaca

fil od sira:

3 jaja (odvojit zumanjak i bjelanjak)
50 g masla
150 g secera
75 g griza
625 g svjezeg sira
175 g vrhnja (ili milrama)
korica od limuna
1 zlica limunovog soka
1 mahuna vanilje

od sastojaka za tjesto napravit dno. tjesto odmah razvaljat i stavit u namasceni kalup za tortu. pinjurom izbost dno i stavit u frizider.


mliko, secer i maslac grijati na laganoj vatri dok se maslo ne rastopi. dodat mak i suvice, mjesat dok smjesa ne prokuha.
secer, maslac, vanilju i zumanjke pjenasto miksat, dodat sir, vrhnje, koricu limuna, sok limuna, griz- sve dobro smiksat. na kraju dodat bjelanjak.


pola smjese od sira prelit po kori, dodat dio smjeseod maka, opet sir i na kraju opet mak.
pec na 200C sat vremena.


ja sam ovu tortu napravila kad smo u subotu isli na grilanje. nestala je brzo, nisam je uspila ni provat ni slikat, ali me uvjeravaju da je dobra...

izvinjavam se ivi sta joj je torta zbog moje greske ispala lose. u tjesto dode 75 g secera, a ne 750g ka sta sam greskom napisala!

Broj komentara: 5:

Unknown kaže...

Što su suvice?

Unknown kaže...

i da li su maslo i margarin ista stvar?
sorry, ja sam neiskusna kuharica :D

Unknown kaže...

dakle, kao što sam već navela, ja sam neiskusna kuvarica i držala sam se doslovno tvog recepta gdje u tjesto ide gotovo kila šećera, bilo mi je čudno ali sam ipak stavila svu tu ogromnu masu slatkog... sada znam da je tipfeler, nažalost jedna od mojih većih kulinarskih katstrofa, ali ako ništa ovi gornji slojevi su ipak jestivi, zapravao prefini su. a radila sam i sočni kolač od naranče, to je isto bila jedna kulinarska katstrofa, ipak ne tolika kao ova torta. nije imao veze sa tvojom slikom. vjerujem da su ti recepti divni, tako izgledaju ali vjerojatno tvoj blog čitaju i manje iskusne poput mene, a nama je potrebno navesti sve korake, čak i one koje se vjerojatno podrazumjevaju iskusnim slstičarkama. hvala ti na trudu stavljanja slika i recepata na internet ali ja ću nakon ova dva kulinarska potonuća ;) samo te nastaviti posjećivati radi slika :)

Sanja kaže...

@ iva

iva izvini sta ti se tek sad javljam. nisam skuzila da si dala komentare. sta se tice suvca to su ti grozdice. a kad radis kolace onda je svejedno jel se stavlja maslo ili margarin. a ako radis keksice maslo daje malo finiji okus.

u pravu si! tek sad sam vidila da u receptu pise 750 g umjesto 75g! bas mi je zaj sta ti je kolac propa zbog mene. pazit cu drugi put na komentare, a ovo ti je moj mail : bluesun95@hotmail.com pa ako nesto nije jasno javi se .
a sta se tice socnog kolaca od naranc- stvarno neznam u cemu je stvar, ja sam nosila kolac curama na kavicu, i svima se svidija... pogledat cu recept jos jedan put da nema opet tipfelera.

fala na prvim komentarima :)

Unknown kaže...

ma draga sanja, donji dio torte sam bacila a gornji dio od maka (kojeg obozavam, zato sam toliko i zapela za njega) i sira sam prebacila u posebnu posudu i jela jos tri dana sa zlicom jer je bilo preukusno da bi to bacila samo zato jer je izgubilo formu kolaca. a sto se tice kolaca od narance, vjerojatno sam negdje pogrijesila u koracima, jer kako sam ti vec navela, nemam bash iskustva sa kolacima pa sam vjerojatno negdje nesto i zeznula. nije mi bio dovoljno pecen u sredini (mozda zato jer sam ga pekla u okruglom kalupu)nema veze, bit ce jos kolaca... pozdravi, iva

Related Posts with Thumbnails