četvrtak, 6. studenoga 2008.

moji jako zdravi keksi 2. dio

postoji li iko koga poznajem a da mu nisam rekla da na malom pazaru kraj starog hajdukovog postoji SAVRSEN mali ducan s refuzo spizom. ima svega graharica, zitarica, suhog voca, tofua, cajeva, zacina, meda... doma imamo uvik zalihu suhog voca i bajama, indiskih, brazilskih i slicnih orascica... nedavno sam opet bila tamo i cula zenu kako prica o nekim keksicima, zvucalo je jako primamljivo pa sam i ja odlucila napravit keksice.
jednu turu sam vec napravila (ispali su jako dobro), a jucer popodne je napravljena druga tura! dok ovo pisem miris keksica me mami ( a ja na djeti!!!)... savrseni keksi za tmurne jesenske dane. a evo i recept

osnovno tjesto (za 60tak keksica)

600 g mjesanih pahuljica (jecmenih, zobenih i psenicnih)
250 g margarina
200 g secera
2 jaja
1 prasak za pecivo

od pahuljica napravit brasno (ja to radim u mikseru za frapee). od dobivenog brasna, jaja, secerai margarina umisit tjesto. podjelit na dva djela

keksici od brusnice i sjemenki suncokreta

150 g suncokreta
150 g brusnice
1 zlicica cimeta

u polovicu tjesta dodat suncokret, brusnice i cimet. od tjesta raditi kuglice, kuglicu pritisnut medu dlanovima da dobijemo plosnati keks.


keksici od kokosa i ananasa

150 g uscerenog ananansa (kockice)
100 g kokosovog brasana

u drugu polovicu tjesta dodat ananasa i kokos. od tjesta raditi kuglice, kuglicu pritisnut medu dlanovima da dobijemo plosnati keks.



svaku turu keksica pec oko 2o minuta na 180C.

Nema komentara:

Related Posts with Thumbnails