srijeda, 12. studenoga 2008.

pizza

svak ima neki svoj recept za pizzu, a ovo je moj. ne pecem je u skrovadi nego u okruglom limu za pizzu sa rupicama (lim je bas za pizzu, samo ga nauljim). temperatura je uvik max. tj 250 C i pizza uvik ide u zagrijanu pecicu. nedavno sam tjesto napravila vecer prije i ostavila sam ga u frizideru, tjesto ce ispast savrseno hrskavo, a ako ko ne voli hrskavo tjesto, lim sa pizzom samo treba zamotat u alu foliju, cim se pizza izvadi iz pecice. ostavit tako 10 min, i dnopizze ce bit mekano, a i sljedeci dan sam imala manje posla. evo ovde dvi pizze, jedna veg bez sira (zbog djete) na koju preporucam stavit malo mozarele ili fete i standardna mjesanja.



tjesto (za 3 lima)

750 grama brasna (ja sam imala ostrog u kuci pa sam njega uzela)
2 zlice secera
2 zlicice soli
4 zlice (maslinovog) ulja
2 suha kvasca
3,5 - 4 dcl vode

napravit tjesto od gornjih sastojaka. tjesto nauljit i posudu u kojoj je tjesto prekrit prozirnom folijom, stavit u frizider.

na obe pizze ide:
1 velika doza pelati (pelate propasirat sa stapnim mikserom, dodat soli, secera i maslinovog ulja, i pustit da se kuha oko 30 min, da sta vise vode ispari)

za mjesanu:
30 dkg gaude
30 dkg sunke za pizzu
10 dkg gljiva
origana



za veg:
10 dkg gljiva
1 mala tikvica
1/2 ljubicasta kapula
1 poma
origana




pec 20 min na najvecoj temperaturi.

Nema komentara:

Related Posts with Thumbnails