četvrtak, 6. studenoga 2008.

Pohana piletina i leso brokuli

u zadnje vrime jedemo dosta piletine, vecinom leso ili na gril tavi, a nekidan sam se odlucila pohat piletinu. na pazaru sam kupila pileca prsa sa kosti (kilo dode 30 kn, a sami pileci filei dodu 50 kn!!!). isparcelirala sam ih i marinirala. dva puta sam ih valjala u jaje i panadu- iznutra savrseno meka, izvanka hrskava. uz to sam se odlucila za brokuli. za vikend smo iz kastela dobili domaci brokuli- divota. brokuli mi najvise odgovara leso bez puno komplikacija. samo je tajna u tome da se nesmi kuvat u puno vode jer gubi sav svoj ukus. malo vode, malo msalinovog ulja, soli, papra i luka i svako povrce je savrseno!


za piletinu:

50 kg pilecih prsa
1 kapula
3-4 zlice maslinoog ulja
sol
crvena paprika

brasno
2 jaja
mrvice


2 sata prije nego se ide kuhat rucak piletinu treba marinirat. u posudu stavit filete piletine, maslinovo ulje, sol, crvenu papriku i kapulu. marinirane filete stavit u brasno, jaje pa u mrvice, pa ponovo u jaje i brasno. zagrijat tavicu, dodat ulja i u vrelom ulju przit dok ne bude zlatne boje.

za brokuli:

1 glavica brokulija
2-3 komadica lika
sol
papar
maslinovo ulje
2 dcl vode

brokuli otkidat na cjetice. posolit, popaprit, dodat luk, maslinovo ulje i vodu. kuhat 10tak minuta na srednjoj vatri, neka cilo vrime bude poklopac na teci.

Nema komentara:

Related Posts with Thumbnails