četvrtak, 16. srpnja 2009.

palamida u foliji i palacinke od tikvica


za palacinke od tikvica:
350 g tikvica
2 jaja
120 g brasna
100 ml mlika
vlasac
sol
tabasco

1. naribajte tikvice na grubi ribez
2. pomisajte jaja, sol, tabasco, vlasac i brasno
3. misajte dok jaja ne upiju sta vise brasna, a onda pomalo dodajite mliko
4. u tjesto dodajte naribane tikvice
5. pecite na ulju, na srednjoj vatri dok ne uvate malo boje
tjesto je malo gusce od palacinka, mislim da bi bilo fino ako se umisto vlasca stavi malo bosiljka ili friskog timjana. ko zeli neka umisto mlika stavi mineralne ili pivu.


za palamide:

2 palamide od 300 -350 g
4 zlice maslinovog ulja
2 grancice ruzmarina
3-4 komada luka
sol
papar
alu folija

1. ocistite ribu
2. stavite je na aluminijsku foliju, posolite i popaprite (sa obe strane)
3. zalijte maslinovim ulje, dodajte fetice luka i ruzmarin
4. dobro zatvorite foliju
5. stavite u pecicu (ja sam odma na resetku, bez skrovade) na 220 C oko 30 minuta

ovo sam danas prvi put radila. palamidu vecinom bacimo na gradele i bude fina. dobili smo jutros dvi friske palamide i odlucila sam ih odma spremit. iznenadila sam se kako je riba meka, a sug koji se stvorija savrsen je za tocavanje kruva :) uz to je jos bilo sufiganih tikvica i kastelanskih poma sa maslinovim, mrvu soli i murtilicom

Nema komentara:

Related Posts with Thumbnails